maanantai 29. lokakuuta 2012

Kiitos äänestäjille ja kaikille minua tukeneille!

Niin siinä sitten kävi, että 75 äänen turvin ovi Janakkalan kunnanvaltuustoon on avoinna vuoden alusta alkaen. Suurkiitos kaikille minua äänestäneille! Erityisesti haluan kiittää mun miestä tukemisesta, vanhempia tukemisesta ja lasten hoidosta, Jenniä, Heidiä ja Venlaa käytännön avusta ja henkisestä tuesta sekä Jaanaa monenlaisesta neuvonnasta, avusta ja tsemppaamisesta. Sekä kaikkia niitä, jotka ovat juttujani täällä ja Facebookissa lukeneet, "tykänneet" ja kommentoineet. 

On varmasti tulossa mielenkiintoinen ja tiukka nelivuotiskausi: monestakin, mutta ennen kaikkea taloudellisista syistä. Kovasti tapetilla on aihe, mitä nyt kun perussuomalaisia on valtuustossa niin paljon. Asettelu on välillä lähes persu=mörkö. Itse ajattelen niin, että niitä mörköjä kyllä löytyy ihan joka puolueesta. Janakkalan perussuomalaiset uudet valtuutetut taas ovat  minulle pääsääntöisesti vieraita ihmisiä. Tutustutaan ja katsotaan sitten miten asiat sujuvat. 

En osaa sanoa kuinka paljon tänne tulee kirjoiteltua ennen vuoden vaihdetta. Katsotaan... Mutta sitten kun pääsen "tosi toimiin", yritän kirjoitella ajankohtaisista asioista ja päätöksistä, joissa olen ollut mukana.    

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti